Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Det var ikke meningen…

å lure dere med mitt forrige innlegg. Men laptopen min kræsja, og da tenkte jo jeg at å bruke mannen min sin pc kunne vel ikke skade, selv om han ikke har windows live writer? Som tenkt, så gjort! Jeg publiserte uten problem, men i det samme mistet jeg alle tidligere innlegg på bloggen. Og hvem vil vel det? Da var det bare å slette innlegget igjen...

Nei det skal ikke alltid være like greit å drive med blogging, og når det kommer til å bruke andre program enn de jeg er vant til, ja da føler jeg meg på gyngende grunn. Nå har jeg fått meg splitter ny pc, gjett om jeg er glad for det! Men jeg har også fått meg splitter ny wlw 2011 versjonen, og det er jeg ikke fullt så happy over…Nå vet jeg feks ikke hvordan jeg skal få til at bilde vises når innlegg publiseres, jeg blir kjempeglad for tips! 

Ellers så er jeg godt i gang med juleforberedelsene, og julestemninga er på topp! Her ryddes og vaskes det, mens far i huset tar seg av siste finpuss på veggene i stua. Litt julepynt er også kommet på plass, i år blir det røde detaljer blandet med naturfarger og hvitt.  

P1013027

Det var disse nydelige reinsdyrene jeg skulle vise dere i mitt forrige innlegg,  jeg syns de er helt bedårende! Nå sitter de på skjenken, og speider utover den nymalte stua vår.

Yorum Gönder

0 Yorumlar